KIRŞEHİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ÇİÇEKDAĞI İLÇE DEVLET HASTANESİ
Kurumsal
Misyonumuz
Vizyonumuz
Temel Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Refakatçı Politikamız
Kurumsal Amaç ve Hedeflerimiz
Hastanemiz Hakkında
Hastane Yönetimi
Başhekim
Hastane Müdürü
Birimlerimiz ve Doktorlarımız
Online İşlemler
Randevu Al
Laboratuvar ve Röntgen Sonuçları
E-Bordro
Görüş - Öneri ve Şikayet
Hasta Görüş ve Önerileri
Çalışan Görüş ve Önerileri
Sabim
Hasta Hakları
Bize Ulaşın
DUYURULAR
Kaymakamımız Sayın Durdu Yavuz Öğüt, bugün hastanemizi ziyaret ederek sağlık çalışanlarımızla bir araya geldi.
Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü vefatının 87’nci yıl dönümünde saygı ve şükranla anıyoruz.
DİŞ HEKİMİ UMUTCAN KULA HASTA KABULÜNE BAŞLAMIŞTIR.
DİYETİSYEN POLİKLİNİĞİ HİZMET VERMEYE BAŞLAMIŞTIR.
Pempe Durak Etkinliği
Çiçekdağı İlçe Devlet Hastanesi Bayramlaşma
Temel&İleri Yaşam Desteği Eğitimleri
Çiçekdağı İlçe Devlet Hastanemize Diş Polikliniğimize yeni RVG Prapikal Röntgen cihazı vatandaşlarımızın hizmetine sunuldu.
İlk Hasta Yatışı Yapıldı…
Yataklı Tedavi Servisimiz Açılmıştır.
Kurumsal
Kalite Politikamız
Misyonumuz
Vizyonumuz
Temel Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Refakatçı Politikamız
Kurumsal Amaç ve Hedeflerimiz
Hastanemiz Hakkında
Kurumsal
Kalite Politikamız
Hastane kalite politikamız ; Çiçekdağı İlçe
Devlet Hastanesi olarak; Hastalarımıza Hasta Hakları doğrultusunda; modern teşhis araçları ile doğru tanı ve tedavi metotları kullanarak zamanında, kaliteli, güvenilir sağlık hizmeti sunarak hasta ve çalışan güvenliğinin sağlanması; hastalarımızın ve çalışanlarımızın beklentilerini en üst düzeyde karşılayan ve çalışanlarımızın çalışmaktan onur duyup ve memnun olacağı, sosyal sorumluluklarının bilincinde topluma en üst düzeyde katkı sağlayan sürekli gelişen etkin bir yönetim ve uygulama kalite politikamızdır.
Kalite politikamızın amaçları;
Hastaların ve çalışanların memnuniyeti odaklı hizmet anlayışını oluşturmak,
• Sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmaları kullanarak örnek bir yönetim ve işletim sistemi kurmak,
• Bilimsel araştırmaları ve yeni uygulamaları takip etmek,
• Mükemmel sağlık hizmetini kaliteden ödün vermeden sunmak,
• Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,
• Kalite Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamaktır.
09 Kasım 2025
×