KIRŞEHİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ÇİÇEKDAĞI DEVLET HASTANESİ
Yönetim
Başhekim
Kurumsal
Misyonumuz
Vizyonumuz
Temel Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Kurumsal Amaç ve Hedeflerimiz
Hastanemiz Hakkında
Doktorlarımız
Dr. Deniz ALAKOP - Başhekim
Uzm. Dr. Uğur ÖZBERK - İç Hastalıkları Uzmanı
Uzm. Dr. Numan BİRİNCİ - İç Hastalıkları Uzmanı
Uzm. Dr. Ece YAĞLIKARA - Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı
Uzm. Dr. Mahiye Seda GÖK - Aile Hekimiliği Uzmanı (Evde Sağlık)
Dr. Ahmet Hakan KILIÇ - Pratisyen Hekim
Dr. Berfin Elif KARAMAN - Pratisyen Hekim
Birimlerimiz
Acil Servis Ünitesi
Dahiliye Polikliniği (İç Hastalıkları) -1
Dahiliye Polikliniği (İç Hastalıları) -2
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Polikliniği(Pediatri)
Diş Polikliniği
Aile Hekimliği Polikliniği
Sigara Bıraktırma Polikliniği
Evde Sağlık Hizmetleri
Çevre Sağlık Birimi
Laboratuvar
Online İşlemler
Randevu Al
E-Bordro
Görüş - Öneri ve Şikayet
Hasta Görüş ve Öneri
İletişim Formu
Sabim
Bize Ulaşın
DUYURULAR
2020 Yılı 1. Dönem Sağlık Bakanlığı 663-45/A Sözleşmeli Sağlık Personelinin Eş Durumu Nedeniyle Yer Değişikliği Kurası
2020 Yılı 1. Dönem Sağlık Bakanlığı 657-4/B Sözleşmeli Personelin Eş Durumu Nedeniyle Yer Değişikliği Kurası
Kurumsal
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
08 Mart 2024
Hastane kalite politikamız ; Çiçekdağı İlçe
Devlet Hastanesi olarak; Hastalarımıza Hasta Hakları doğrultusunda; modern teşhis araçları ile doğru tanı ve tedavi metotları kullanarak zamanında, kaliteli, güvenilir sağlık hizmeti sunarak hasta ve çalışan güvenliğinin sağlanması; hastalarımızın ve çalışanlarımızın beklentilerini en üst düzeyde karşılayan ve çalışanlarımızın çalışmaktan onur duyup ve memnun olacağı, sosyal sorumluluklarının bilincinde topluma en üst düzeyde katkı sağlayan sürekli gelişen etkin bir yönetim ve uygulama kalite politikamızdır.
Kalite politikamızın amaçları;
Hastaların ve çalışanların memnuniyeti odaklı hizmet anlayışını oluşturmak,
• Sürekli ölçme ve iyileştirme mekanizmaları kullanarak örnek bir yönetim ve işletim sistemi kurmak,
• Bilimsel araştırmaları ve yeni uygulamaları takip etmek,
• Mükemmel sağlık hizmetini kaliteden ödün vermeden sunmak,
• Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,
• Kalite Yönetim Sisteminin sürekliliğini sağlamaktır.
×